Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
September 3, 2012
Image Size
6.6 MB
Resolution
1081×15100
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,977
Favourites
120 (who?)
Comments
88
Downloads
24
×
Chibilock: This is What Happens... by hyacinthum Chibilock: This is What Happens... by hyacinthum
pure crack XD

Okay, let me explain: this was based on a conversation I had with :iconjyounouchi: a couple weeks ago, and I was only going to draw the part where we explode and then Sherlock puts us back together but I imagined all the other stuff and ended up drawing everything plus some other stuff XD The tiny Lestrade filming the fight with his phone was because :iconcrazyartist12: suggested it on another deviation, and then I wanted him to be flying away so what better way to do that than Mycroft and his umbrella? XDDD The fez too, but since I haven't watched that much Doctor Who I just put it on Skully XD

Sherlock doesn't belong to me, but this crack belongs to me and :iconjyounouchi: XD
Add a Comment:
 
:iconladyblackbird13:
ladyblackbird13 Featured By Owner Dec 27, 2014
YYYYYYEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAHHHHHH!
Reply
:iconthorn-claw:
Thorn-claw Featured By Owner Jan 25, 2014
I'm in love
Reply
:iconhyacinthum:
hyacinthum Featured By Owner Jan 25, 2014
haha Thanks! :D
Reply
:iconthorn-claw:
Thorn-claw Featured By Owner Jan 25, 2014
omfg
Reply
:iconsarianaj:
SarianaJ Featured By Owner May 14, 2013  Hobbyist Writer
Me and Eve had a moment like this today, but it included more fandoms.....
Reply
:iconhyacinthum:
hyacinthum Featured By Owner May 14, 2013
lol If I did something like this with more fandoms I think it'd be a bit of an overdose X'D
Reply
:iconsarianaj:
SarianaJ Featured By Owner May 14, 2013  Hobbyist Writer
We have on ours (which we will write between us and name 'the almighty crossover') Sherlock, Skulduggery Pleasant, Professor Layton and LOTR. Along with our Sherlock OC's of course....

Can you guess where I'm going with LOTR? Eve doesn't understand...
Reply
:iconhyacinthum:
hyacinthum Featured By Owner May 14, 2013
Aha... XD

lol btw might I ask who's Eve..?
Reply
:iconsarianaj:
SarianaJ Featured By Owner May 14, 2013  Hobbyist Writer
Eve is :iconwhisperer96: and she writes her own Sherlock story 'the eye that couldn't see'. Where I write 'Sherlock Girl' and both characters appear in both stories if you know what I mean.
I go to school with her so we create plots for new stories in lessons we have that are the same...
Reply
:iconhyacinthum:
hyacinthum Featured By Owner May 14, 2013
Ahh cool. I have a friend like that too, we go to school together and plan crossovers with our characters XD They're for original stories instead of fanfiction though, but I know the feeling :D
Reply
:iconsarianaj:
SarianaJ Featured By Owner May 14, 2013  Hobbyist Writer
We tried that, but it always ended up at Sherlock, CSI or NCIS eventually so we just stick to the fanfics because that'll be the end result anyway!
Reply
:iconhyacinthum:
hyacinthum Featured By Owner May 14, 2013
Yeah... lately what's been happening is that I write my stories with my characters but suddenly Sherlock and other fandoms influences or references appear.. like for example, I had to write a short for writing class and I ended up with a pink thingie, a towel that was orange in my mind, a staying alive ringtone... so yeah XD But I tried fanfiction and it was too strange to write with someone else's characters XD
Reply
(1 Reply)
:iconcjnwriter:
cjnwriter Featured By Owner May 14, 2013  Hobbyist General Artist
That is awesome!! :rofl: But we really need season 3!
Reply
:iconhyacinthum:
hyacinthum Featured By Owner May 14, 2013
lol Thank you! :D We really, really, really dooo!!! X'D
Reply
:iconvoydkessler:
VoydKessler Featured By Owner Feb 9, 2013  Professional Digital Artist
BWHAHAHAHAHAHA This is AMAZING
Reply
:iconhyacinthum:
hyacinthum Featured By Owner Feb 9, 2013
hahaha that was the result of a cracky conversation about how we NEED season 3 ASAP XD Thank you!!
Reply
:iconready2reid:
Ready2reid Featured By Owner Dec 16, 2012
I loved that!! I was sad when I got to the end.
Reply
:iconhyacinthum:
hyacinthum Featured By Owner Dec 16, 2012
haha I'm glad you liked it! :D
Reply
:iconmitsuki-heartnet:
Mitsuki-Heartnet Featured By Owner Nov 25, 2012  Student Writer
Pfft LOL! This was amazing. I wish that could happen. I'd so join you guys. ...But I'd probably misplace the eyeballs.... :icontamakiplz:
Reply
:iconhyacinthum:
hyacinthum Featured By Owner Nov 25, 2012
haha That was pure crack XD Well, that's understandable since they're close to the skull and that thing's missing half the time XD
Reply
:iconmitsuki-heartnet:
Mitsuki-Heartnet Featured By Owner Nov 25, 2012  Student Writer
It is though! He's missing that thing most of the time and the times he isn't he doesn't need it. ..Well not that he needs it now that John's there, but it's always good to get a third opinion.
Reply
:iconhyacinthum:
hyacinthum Featured By Owner Nov 25, 2012
True, very true XD
Reply
:iconmitsuki-heartnet:
Mitsuki-Heartnet Featured By Owner Nov 25, 2012  Student Writer
xD
Reply
:icondeductiveandroid:
DeductiveAndroid Featured By Owner Sep 24, 2012  Hobbyist General Artist
"They're better than Cluedo" LOL. :XD:
Reply
:iconhyacinthum:
hyacinthum Featured By Owner Sep 24, 2012
:D XD
Reply
:iconpeacefrogart:
PeaceFrogArt Featured By Owner Sep 22, 2012   Photographer
lol
Reply
:iconhyacinthum:
hyacinthum Featured By Owner Sep 23, 2012
:D
Reply
:iconijokex:
iJOKEx Featured By Owner Sep 11, 2012
Hahahah brilliant, fantasic!
Reply
:iconhyacinthum:
hyacinthum Featured By Owner Sep 11, 2012
Thank you! XD
Reply
:iconlogicinwonderland:
LogicinWonderland Featured By Owner Sep 6, 2012
Hee hee, I love the skull with the fez. :D
Reply
:iconhyacinthum:
hyacinthum Featured By Owner Sep 6, 2012
lol thanks! :D The fez was :iconcrazyartist12:'s suggestion and I put it on the skull XD
Reply
:iconyamis-lady:
Yamis-Lady Featured By Owner Sep 6, 2012  Hobbyist Traditional Artist
omgomgomg XDDDDDDDDDDDDDDD

this is so awesome X////D
Reply
:iconhyacinthum:
hyacinthum Featured By Owner Sep 6, 2012
lol thank you!! XD
Reply
:iconyamis-lady:
Yamis-Lady Featured By Owner Sep 7, 2012  Hobbyist Traditional Artist
mwhahahah XDDDD

we're all crazy fangirls >XDD
:glomp:
Reply
:iconhyacinthum:
hyacinthum Featured By Owner Sep 7, 2012
We certainly are!!! XDDDD :D :hug: I'm even at the plushie level XD
Reply
:iconyamis-lady:
Yamis-Lady Featured By Owner Sep 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
yeaaaaaaah XDDDDDDDD
:smooch:
Reply
:icontennantlover:
tennantlover Featured By Owner Sep 5, 2012  Student
Loved that! Lol that would be me!!
Reply
:iconhyacinthum:
hyacinthum Featured By Owner Sep 5, 2012
lol thank you!! :D and I think a lot of people can identify too XD
Reply
:iconemilyisdabest:
EmilyISdabest Featured By Owner Sep 5, 2012
Yes. This is Brilliant
Reply
:iconhyacinthum:
hyacinthum Featured By Owner Sep 5, 2012
lol Thank you! :D
Reply
:iconevaholder:
EvaHolder Featured By Owner Sep 4, 2012  Student Traditional Artist
LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL...
Reply
:iconhyacinthum:
hyacinthum Featured By Owner Sep 4, 2012
it was a really weird tuesday XD
Reply
:icontigzzz:
Tigzzz Featured By Owner Sep 4, 2012  Hobbyist Photographer
That's...
XD
Reply
:iconhyacinthum:
hyacinthum Featured By Owner Sep 4, 2012
lol it's crack XD
Reply
:icontigzzz:
Tigzzz Featured By Owner Sep 4, 2012  Hobbyist Photographer
XD Interesting, certainly.
Reply
:iconmwasaw:
mwasaw Featured By Owner Sep 3, 2012
Wow. I'm not even sure what to say...
Reply
:iconhyacinthum:
hyacinthum Featured By Owner Sep 3, 2012
Well, me neighter XD

Cool, if you like it
Okay if you don't
and sorry if I creeped you out XD
Reply
:iconholophrasic:
Holophrasic Featured By Owner Sep 3, 2012
Adorable and hilarious and awesome.
Reply
:iconhyacinthum:
hyacinthum Featured By Owner Sep 3, 2012
Thank you!! :D
Reply
:icontriple-cero:
Triple-Cero Featured By Owner Sep 3, 2012
yay
Reply
Add a Comment: