Shop Mobile More Submit  Join Login
The Game is On!.. in 5 more minutes by hyacinthum The Game is On!.. in 5 more minutes by hyacinthum
It's been a while since I doodled these two :love: I... I really don't know what to draw anymore X'D

little thing... I just realized that this day last year was the day I watched Sherlock for the first time :iconiloveyouplz:
Add a Comment:
 
:iconlaughbutts:
LaughButts Featured By Owner Dec 30, 2013  Hobbyist Digital Artist
SHERLOCK, STAY THERE AND LET HIM SLEEP!
Reply
:iconhyacinthum:
hyacinthum Featured By Owner Dec 30, 2013
Poor John<3
Reply
:iconholster262:
holster262 Featured By Owner Dec 25, 2013  Student
This is so adorable <3
Reply
:iconhyacinthum:
hyacinthum Featured By Owner Dec 25, 2013
Thanks!! And Merry Christmas! :D
Reply
:iconholster262:
holster262 Featured By Owner Dec 25, 2013  Student
Np :) and the same appiles to you :D
Reply
:icontarmahartley:
TarmaHartley Featured By Owner Sep 4, 2013  Hobbyist Writer
Cute and very funny! LOVE IT!

Poor John; he's so tired. I guess it must be exhausting trying to keep up with Sherlock when they're on a case! :) I love your lovely and very charming art style. :)

AWESOME WORK! :)

:+fav:
Reply
:iconhyacinthum:
hyacinthum Featured By Owner Sep 4, 2013
Thank you so much! :D

haha yes, poor John <3 XD
Reply
:icontarmahartley:
TarmaHartley Featured By Owner Sep 6, 2013  Hobbyist Writer
You're very welcome! :)

Indeed. :)

Hope you have a wonderful day! :)
Reply
:iconmoogiesgirl77:
Moogiesgirl77 Featured By Owner Jul 12, 2013
Aw, poor John, he's totally tuckered out. Sweet, thank you!
Reply
:iconhyacinthum:
hyacinthum Featured By Owner Jul 12, 2013
Thanks! I'm glad you like it :love:
Reply
:iconmoogiesgirl77:
Moogiesgirl77 Featured By Owner Jul 12, 2013
You're very welcome!
Reply
:icondailygranger:
dailygranger Featured By Owner Apr 29, 2013  Student Digital Artist
So cute! Thats amazing! :hug:
Reply
:iconhyacinthum:
hyacinthum Featured By Owner Apr 29, 2013
Thank you very much!! :D
Reply
:iconjyounouchi:
Jyounouchi Featured By Owner Apr 15, 2013
haha XDDD johhhn |D~
they are both so cute *___*
I love it how you draw them hehe :heart:
Sherlock's so full of energy (in his pyjamas |D~) and poor John can't listen anymore XD don't wanna know how long John had to be awake for him this time XDDD
Reply
:iconhyacinthum:
hyacinthum Featured By Owner Apr 15, 2013
hahaha thanks :love:
yeah John is just... zzZZZ XD kinda like I am right now cause I just got home after being in school all day X'DDD (btw I'll answer the other comment soon it's just... you know, longer X'D)
btw did you see all the spoilery stuff from yesterday?????? OMGGGGGGGGLDSKJFLSDFJ X'DDD
Reply
:iconjyounouchi:
Jyounouchi Featured By Owner Apr 16, 2013
hahaha yes XD this will be me in an hour cause I'll have a lecture haha XD stochastic yaaay.. and the last two lectures he just wrote down a lot of arguments and talked about them and the guys behind me were just like "oh okay.. really simple.. yes.. omgega is null and because omega is null f is null and don't forget the sum of omega and null and omgega!!" because nobody could follow him haha XDD but.. i've got a book, paper and my pencils in my bag.. so I can read or draw if it will be too bad XDD my prof is then Sherlock haha XD who#s standing there "ohh.. why it must be nice to be you... all of you have so little brains" XDDDDDDDDDD
and yes XDDD don't worry.. tkae your time! XD I just had the time to look at your new pictures yesterday which I couldn'd do last time.. though I wanted to haha XDDD

and.. YEEEES!!! OMG!!! asdfghjkl!! WTF?!! why... why is there andrew scott?!! and why did mycroft and sherlock shake hands? and why did moriarty wear this sherlock coat?!!! ahhhhhhh!!!!!! I.. I can't!!! I just... can't!!!! XDDDD
[link]
my feelings haha XDDDD
Reply
:iconhyacinthum:
hyacinthum Featured By Owner Apr 28, 2013
ahh I did the answering like a month later thing again sorry X'D
hahaha that sounds like my math teacher, she's a genius and we're just peasants XDDD

but omg so much has happened since that X'D I just went on tumblr today and I really really shouldn't have and it feels like the fandom is going up in flames :'( and all the wedding pictures are so sad for me because I know that John/Mary is canon and I don't even ship Johnlock that much but I did love their relationship and John having someone in his life is (should be) more important to him than Sherlock is just the saddest thing ever.. and it hurts me even more because it's similar to what happened with my friends :'(
but on a not so depressing note, I'm so excited to see what they do and even though so far I've seen a lot of pics that suggest things that I don't want to happen I still have faith that I'll love whatever Moffat and Gattis do and I just wanna WATCH IT X'DDDDD but a;ldsfkjasldfjalsfjslkfj the feels are gonna destroy me the day I do watch it X'DDDDDDD
Reply
:iconjyounouchi:
Jyounouchi Featured By Owner Apr 29, 2013
don't worry that's okay XDD :hug:

oh >< I didn't look at setlock since the weeding pics came out XD"" And my dashboard didn't show hater posts or so.. and yes I really hope that Sherlock would still be important to John >< Their friendship is such a special thing and it still was after the wedding in the book.. and I don't want to see it to be broken in the series >__<
but it's really sad that it reminds you of your friends >< :hug:
yes I still have faith and hope that I will love the show.. I just can't imagine to not love it anymore XD" And.. Moffat and Gatiss and Thompson did a good job since now (even if Thompson let Sherlock jump the roof.. dammit XD) and even Martin said that it's great and the fans should love it so.. yes.. I think we'll love it even with Mary XD though I also hope that she will not be suuuuuuuuuch an important role or perhaps after the first two episodes or after this series she wouldn't even be in the episodes anymore.. who knows what this great gifted sadists had planned XD
Reply
:iconzeezeeazc123:
zeezeeazc123 Featured By Owner Apr 7, 2013  Hobbyist General Artist
in a good way! ;)
Reply
:iconhyacinthum:
hyacinthum Featured By Owner Apr 7, 2013
Thanks :love:
Reply
:iconzeezeeazc123:
zeezeeazc123 Featured By Owner Apr 7, 2013  Hobbyist General Artist
yw! it is completely adorable! :D
Reply
:iconzeezeeazc123:
zeezeeazc123 Featured By Owner Apr 7, 2013  Hobbyist General Artist
too cute! :faint:
Reply
:iconsebsie:
sebsie Featured By Owner Apr 5, 2013  Hobbyist General Artist
Oh my god!!!! Thank you so much for this!!!! This is just what I needed!! I was feeling down today and you made me feel better!!! So thank you!! :D YAY!!! It's so cute eeeeegh I just wanna squeeze them!! :cuddle:
Reply
:iconhyacinthum:
hyacinthum Featured By Owner Apr 5, 2013
Well you're welcome and thank you so much for your comment!! :love: I've been feeling like that for a while now so it's great to know I can help someone feel better with a drawing :D
haha and thanks, I'm growing kinda addicted to this chibi style so I'll definitely draw more of these :D :hug:
Reply
:iconsebsie:
sebsie Featured By Owner Apr 5, 2013  Hobbyist General Artist
That would be awesome!! And yeah, chibi is just soooooo cute!! Lol XD oh and by the way, what program did you use to draw this?
Reply
:iconhyacinthum:
hyacinthum Featured By Owner Apr 5, 2013
lol yeah, I was doodling them in my notebooks all day XD I used photoshop :D
Reply
:iconakacaitlinne:
akaCaitlinne Featured By Owner Apr 3, 2013  Hobbyist Digital Artist
So cute! <3
Reply
:iconhyacinthum:
hyacinthum Featured By Owner Apr 3, 2013
Thank you! ^^
Reply
:iconadelza:
Adelza Featured By Owner Mar 27, 2013  Student Traditional Artist
this is so adorable! And such a suiting title
Reply
:iconhyacinthum:
hyacinthum Featured By Owner Mar 27, 2013
Thanks :D
Reply
:iconmightymilly:
MightyMilly Featured By Owner Mar 27, 2013
Oh gosh darn, this is so cute ><
Reply
:iconhyacinthum:
hyacinthum Featured By Owner Mar 27, 2013
haha Thank you! :love:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 27, 2013
Image Size
292 KB
Resolution
844×1164
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,943
Favourites
184 (who?)
Comments
32
Downloads
4
×